Skontaktuj się z nami
Lift tower adapter Faymonville

Nowy FlexMAX 4+7 z adapterem do transportu wieży wiatrowej od Faymonville jako pierwsza naczepa tego typu w naszym kraju i czwarta w Europie zasiliła w ostatnich tygodniach naszą firmową flotę.

Dowiedz się więcej: Oddział OL-TRANS Gdańsk jednym z firmowych filarów

Pod koniec ubiegłego miesiąca na zaproszenie organizatora, braliśmy udział w premierze wydarzenia WindMover Days w Luksemburgu. Event organizował jeden z naszych wiodących dostawców naczep specjalistycznych, Faymonville. WindMover Days poświęcone było wyzwaniom transportowym, jakie stawia branża wiatrowa:

Na wydarzenie zaproszeni zostali najważniejsi partnerzy Faymonville, m.in. firmy transportowe i przedstawiciele stowarzyszeń branżowych, a także producenci turbin wiatrowych, co naszym zdaniem, jest bardzo istotne – mówi o WindMover Days Monika Rybka, Executive Director OL-TRANS. – To właśnie ich produkty będą tym sprzętem transportowane. Ważne jest, by poznali techniczne możliwości sprzętowe oraz mogli sugerować producentom naczep możliwe adaptacje. To pozwoli nam być bardziej dopasowanymi do ich potrzeb i jeszcze sprawniej oraz bezpieczniej świadczyć usługi.

Obecność podczas WindMover Days miała dla naszej firmy dodatkowo doniosłe znaczenie. To właśnie tam odebraliśmy najnowszą naczepę – mowa o Faymonville FlexMAX 4+7 z adapterem do transportu wieży wiatrowej.

Naczepa przeznaczona do transportu sekcji wież turbin wiatrowych

Nasz nowy nabytek jest najnowszym adapterem w branży. Zaprojektowany on został do transportu sekcji wież turbin wiatrowych o średnicy wewnętrznej od 2550 do 5400 milimetrów oraz masie do 100 ton. To pierwsza taka naczepa w Polsce oraz czwarta na terenie Europy – obrandowana naszym firmowym logiem sprawdzi się podczas jazdy po krętych drogach oraz w trakcie pokonywania różnych przeszkód na trasie.

Lift tower adapter od Faymonville może być w praktyce wykorzystywana nie tylko do transportu sekcji wież. Sprawdzi się ona również w przypadku przewożenia ładunków podobnych. Kilka specyfikacyjnych detali pozostawiamy poniżej:

📍 7-osiowa przyczepa z zawieszeniem hydraulicznym ze skrętem wymuszonym,

📍 przeznaczona do ciągników siodłowych 6×4, 8×4 oraz 10×4,

📍 wózek 4-osiowy z zawieszeniem pneumatycznym,

📍 opcjonalne przedłużenie do średnicy 6300 milimetrów,

📍 skok pionowy adaptera 1800 mm,

📍 cztery siłowniki sterujące dla przedniego i tylnego układu kierowniczego,

📍 wspornik wieży z hydraulicznymi i mechanicznymi układami zabezpieczającymi.

Jeszcze do końca tego roku kalendarzowego trafi do nas druga taka sama naczepa oraz dwie kolejne o podobnej specyfikacji obrandowane logiem innego producenta.

SOCIAL MEDIA

NAJNOWSZE WPISY